BairesDev is proud to be one of the fastest-growing companies in Latin America and a welcoming, highly rated employer (Glassdoor Employee Score: 4.3). With more than 1,500 employees in 27 countries and world-class clients from start-ups to Fortune 500 companies, we’re only as strong as the multicultural teams at the heart of our business. BairesDev runs on talent. To consistently
deliver the highest quality solutions to our clients, we only hire the Top 1% of IT Talent and nurture their professional growth on exciting projects for companies like Google, Pinterest, and Udemy.
About the Role:
We are looking for a Recruiting Operations Manager to Lead the Recruiting Operations Analyst team efficiently. This is an excellent opportunity to be one of the key members of our Engineering team and position yourself for unique career growth opportunities.
What You’ll Do:
- Perform the audits of the Recruiting area.
- Prepare reports and monitor KPI.
- Design new audits to be performed by the team according to changes and new processes.
- Automation of the existing audits.
- Conduct weekly and monthly performance calls with the team.
You Must Have:
- 5+ years of experience working in Talent Acquisition Operations.
- 2+ years of experience leading teams.
- Hands-on experience with Applicant Tracking Systems and HR databases.
- Demonstrated change management experience.
- Advanced skills and proficiency with MS Word, Excel, Powerpoint.
- Intermediate Portuguese level.
- Advanced English level.
BairesDev Offers:
- 100% remote work and flexible schedule.
- Excellent compensation — well above the market average.
- Extensive opportunities for growth and professional development thanks to our mentoring system.
Are you interested in joining the most talented IT team in Latin America? Do you want to work for an innovative tech company with the resources of a multinational market leader? Are you ready to do the best work of your professional life? If so, we want to hear from you. Apply today!
Educación mínima: Educación media C.H. / Técnica
Años de experiencia: 5
Idiomas: Inglés
Disponibilidad de viajar: No
Disponibilidad de cambio de residencia: No
Buscamos persona experta en RRSS para manejo Fanpage y ADS. Venta Online de productos y servicios.
Empresa Hotelera necesita varón, extranjero o chileno, para puesto de community manager, acreditar manejo de estrategias de marketing en redes sociales (Facebook, WhatsApp, Instagram, YouTube) , email marketing, WhatsApp Marketing etc. Indispensable tener habilidad en herramientas de diseño, se...
Empresa Importadora necesita contadora con experiencia demostrable, 3 años mínimo , requisitos: Manejo de ERP en especial Manager, Oficina sector oriente, muy buen ambiente de trabajo y gran oportunidades para seguir desarrollándose
Talentfinder se encuentra en búsqueda de un alumno-a para realizar su practica en el área de Marketing en la comuna de Providencia como COMMUNITY MANAGER. Funciones: -Hacer publicidad -Realizar afiches o flayers de ferias laborales -Publicitar la marca de la empresa Talentfinder -Aumentar l...
MOTEL EL PARQUE CAM A PENCO NECESITA CONTRATAR COMMUNITY MANAGER. INTERESADOS CONTACTARSE AL FONO 412382531
Se solicita Garzona para trabajar en Restaurante de Comida Rápida y Menú ubicado en Vitacura. SE REQUIERE: Experiencia Previa en Atención al Publico, con buen desenvolvimiento en el traslado de comida, atención y captación de clientes, buena dicción y retencion, Manejo del tiempo, Trabajo bajo p...
Empresa del rubro de diseño y muebles, busca community manager con conocimiento desarrollo web, google ads, redes sociales, creación de contenido y conocimientos en ventas web. El trabajo es presencial, full time, Agradecemos enviar cv Muchas gracias. Sueldo a pagar de $350.000 más bono por cu...
Se busca community manager para administrar redes sociales e una emrpesa de fabricacion alimento animal. Funciones: 1) Responder mensajes internos y comentarios de los diferentes canales de la empresa (facebook, whatsapp e instagram)., recepcionando y filtrando consultas para derivarlas a las...