BairesDev is proud to be one of the fastest-growing companies in Latin America and a welcoming, highly rated employer (Glassdoor Employee Score: 4.3). With more than 2,500 employees in 27 countries and world-class clients from start-ups to Fortune 500 companies, we’re only as strong as the multicultural teams at the heart of our business. BairesDev runs on talent. To consistently
deliver the highest quality solutions to our clients, we only hire the Top 1% of IT Talent and nurture their professional growth on exciting projects for companies like Google, Pinterest, and Udemy.
About the Role:
We are looking for a Project Manager Office to create value propositions, through the project delivery and ultimately to ensure the customer benefits. This is an excellent opportunity to be one of the key members of our Engineering team and position yourself for unique career growth opportunities.
What You’ll Do:
- Participate in workshops and meetings with Technology, Business operations and potential vendor stakeholders for requirements gathering and analysis.
- Analyze and review the current PPM system customizations, PMO Processes and contribute for proposed solutions and digital transformation.
- Identify & lead opportunities to enhance the value of PMO and PPM Solutions.
- Customer business stakeholder’s management.
- Coordinate & guide offshore team.
You Must Have:
- +3 years of experience in implementing consulting projects for PMO (Project Management Office).
- +3 years of experience in using PPM (Project & Portfolio Management).
- Experience of using any EPC PPM (Project & Portfolio Management) tools available in market as a user.
- Experience and desire to work in a management consulting environment that requires regular travel.
- Experience delivering sustainable IT services.
- Working experience leading projects.
- Advanced English and Portuguese level.
BairesDev Offers:
- 100% remote work.
- Flexible hours - make your own schedule!
- Diverse and multicultural work environment.
- Paid parental leave, vacation & holidays.
- Hardware setup for you to work from home.
- Excellent compensation — well above the market average.
- Extensive opportunities for growth and professional development thanks to our mentoring system.
At BairesDev, remote work is at our core. Enjoy the opportunity to have a dynamic lifestyle, better health, and wellness. Find renewed passion in your job, improve your productivity, and benefit from attractive growth opportunities for your career.
If you are interested in being part of a team composed of the best professionals and working 100% goal-oriented in an innovative environment, but with the structure and resources of a multinational market leader, do not hesitate to apply!
Educación mínima: Universitaria / I.P. / C.F.T.
3 años de experiencia
Idiomas: Inglés
Conocimientos: Tecnología de la información, Lean, Agile
Disponibilidad de viajar: No
Disponibilidad de cambio de residencia: No
Personas con discapacidad: Sí
Ejecutiva administrativa orientada a los negocios, sector sur de Antofagasta. Para ciudad de Antofagasta, cercano a colegio Internacional (AIS, sector Huáscar), importante inmobiliaria requiere señorita responsable, con buena atención a público, buena dicción, comprometida, amable, respetuosa, s...
Supervisor de Aseo Turno Rotativo, “Comuna San Bernardo- Sector Nos" Sus principales funciones serán: 1. Supervisar el correcto funcionamiento de sus áreas a cargo 2. Asegurar el buen resultado del servicio entregado 3. Comunicación directa con el cliente para mejoras operativas 4. Manejo...
¿Necesitas trabajo inmediato? ¡ésta es tu oportunidad! Empresa de suministro personal esta en la búsqueda de nuevos talentos para asistente digitador. si eres de las Comunas de Colina, Huechuraba, Conchalí, recoleta, indecencia y Quilicura. y tienes entre 30 y 45 años, ¡postula!. BENE...
Te invitamos a ser parte de nuestro equipo Wok Chile en nuestro nuevo local de Mall Plaza Norte. Nos dedicamos a la comida Tailandesa Asiática. Tu labor es desempeñarte como asistente o jefe de Local. Debes tener conocimiento básico de Office, Control de Inventario, manejo de personal, documentos...
Supervisor de Aseo Turno Rotativo (Mañana, Tarde y Noche), "Comuna Pudahuel – Sector ENEA” Sus principales funciones serán: 1. Supervisar el correcto funcionamiento de sus áreas a cargo 2. Asegurar el buen resultado del servicio entregado 3. Comunicación directa con el cliente para ...
SUPERVISOR DE TURNO - INDUSTRIAL PERFIL DEL CANDIDATO. Experiencia: En la supervisión de líneas de producción, preferentemente en sector metalúrgico o similar. Conocimientos técnicos: Procesos de producción y de equipos. Se valorará la experiencia en el manejo de maquinaria y tecnologías. Ha...
Cargo al que postula: Asistente área RRHH y Administración Resumen del cargo. Responsable de apoyar, de manera eficiente, en todas las tareas contempladas en los procesos relacionados con la gestión de administración y de los recursos humanos y relaciones laborales además de ayudar en los proce...
Empresa de Seguridad necesita Administrativo Contable. -Ingresar y digitar facturas a Software Contable RJC (similar a DEFONTANA) -Recepcionar y Contabilizar facturas emitidas por los proveedores -Estructuración de Contabilidad de Costos -Identificación de Centros de Costos Organizacionales -Ing...
En RSC EMPRESAS nos encontramos en búsqueda de los mejores EJECUTIVOS CALL CENTER PARA LOTA para trabajar en importante área bancaria. (PRESENCIAL) RENTA: Sueldo base más bonos por productividad. HORARIO: Disponibilidad para trabajar en turno rotativos y feriados. FUNCIONES: -Atención oport...
Importante empresa está en búsqueda de los mejores DIGITADORES para el sector de Lo Echevers en la comuna de Quilicura, para trabajar bajo las siguientes condiciones: Renta líquida: $520.000 + HH.EE Dirección del trabajo: Av. Central – Quilicura Turnos rotativos: (2 semanas día y 2 se...