BairesDev is proud to be one of the fastest-growing companies in Latin America and a welcoming, highly rated employer (Glassdoor Employee Score: 4.3). With more than 1,300 employees in 27 countries and world-class clients from start-ups to Fortune 500 companies, we’re only as strong as the multicultural teams at the heart of our business. BairesDev runs on talent. To consistently
deliver the highest quality solutions to our clients, we only hire the Top 1% of IT Talent and nurture their professional growth on exciting projects for companies like Google, Pinterest, and Udemy.
About the Role:
We are looking for Netsuite ERP Developers with proven experience to develop and use implementation methodologies, to support the full life cycle of an ERP implementation, to join our Team and help spearhead our growth.
What You’ll Do:
- Support the NetSuite solution based on business requirements and NetSuite best practices.
- Development of business process improvements and documentation.
- Develop prototypes for solution for client review and solution confirmation.
- Perform business process reviews and process mapping.
- Support and services surrounding data migration.
You Must Have:
- 5+ years of experience with all aspects of NetSuite ERP.
- Experience with NetSuite configuration, data migration, user acceptance testing, functional integrations definitions and documentation, and go-live support.
- Demonstrated history working with full-scope accounting implementations.
- Focus on Netsuite Financials. (Desirable)
- Experience as a senior staff accountant or controller. (Desirable)
- Experience consolidating subsidiaries and US and International based organizations.
- Advanced English level.
BairesDev Offers:
- Excellent compensation plan, well above the market average.
- Possibility of remote work and flexible schedules.
- Training plans.
- Extensive possibilities for growth and professional development thanks to our mentoring system.
If you are interested in being part of a team composed of the best professionals and working 100% goal-oriented in an innovative environment, but with the structure and resources of a multinational market leader, do not hesitate to apply!
Educación mínima: Educación media C.H. / Técnica
Años de experiencia: 5
Idiomas: Inglés
Disponibilidad de viajar: No
Disponibilidad de cambio de residencia: No
Formación: Titulado Contador Nos encontramos en búsqueda de una Analista contable. Dentro de sus funciones: Manejo SII Web Gestión Facturación, NC y ND Gestión Cobranza Cuentas por cobrar y pagar. Análisis financieros y contables Conciliaciones Bancarias Confección remuneraciones Beneficios: E...
Cargo al que postula: Asistente área RRHH y Administración Resumen del cargo. Responsable de apoyar, de manera eficiente, en todas las tareas contempladas en los procesos relacionados con la gestión de administración y de los recursos humanos y relaciones laborales además de ayudar en los proce...
Empresa fabricante y importadora de productos de limpieza requiere contratar asistente comercial, para trabajar en equipo con la gerencia de ventas. Requisitos: -Experiencia en el área comercial de al menos 4 años ( ventas, adquisiciones) - Experiencia de trabajo con ERP (Softland, SAP o similar...
Empresa En Proceso De Crecimiento, Requiere A Contador Auditor o Carrera Afín Con Experiencia. Ubicada Sector Industrial De San Bernardo. Funciones: Coordinar Y Controlar El Proceso Administrativo, Contable Y Financiero De La Empresa. • Definir Normas Y Procedimientos Administrativos, Con...
Administrativa con conocimientos en Office Erp inventarios Enviar curriculum Buen ambiente laboral De lunes a sábado Para aclarar dudas llamar 936801793
En SOS GROUP Capital Humano, nos encontramos en búsqueda de un Contador Auditor para importante empresa del sector, ubicada en la comuna de Pudahuel sector Enea. Requisitos: - Titulado como Contador General o Auditor (excluyente). - 2 años de experiencia en cargos similares. Conocimientos es...
Se necesita vendedor para tienda en sector oriente, con experiencia en rubro, Requemamientos: experiencia demostrable, documentación al día, manejo de sistemas o algún ERP, manejo Excel, cuadraturas de inventarios, Transbank, recepción de mercadería
Se necesita Asistente de Crédito y Cobranzas el cual debe contar con los siguientes requisitos: Conocimientos y experiencia en crédito y cobranzas Experiencia con algún ERP Manejo de Excel Intermedio Conocimientos contables y administrativos Excelente manejo de relaciones interpersonales Respon...
Importante empresa de servicios de mantenimiento está en la búsqueda de asistente técnico administrativo. Experiencia y conocimientos: Experiencia de a los menos 5 años en cargos similares Experiencia en atención de clientes Conocimientos en office medio-avanzado Conocimientos en algún ERP Lic...