BairesDev is proud to be one of the fastest-growing companies in Latin America and a welcoming, highly rated employer (Glassdoor Employee Score: 4.3). With more than 1,300 employees in 27 countries and world-class clients from start-ups to Fortune 500 companies, we’re only as strong as the multicultural teams at the heart of our business. BairesDev runs on talent. To consistently
deliver the highest quality solutions to our clients, we only hire the Top 1% of IT Talent and nurture their professional growth on exciting projects for companies like Google, Pinterest, and Udemy.
About the Role:
We are looking for a CFO to join our Finance team. The search is oriented to a strategic thinker, with great analytical skills and global vision. We are looking for proactive, dynamic people and team players, with great organizational capacity, accustomed to handle multiple tasks and with marked attention to details. It is an excellent opportunity for those professionals looking to develop in one of the fastest growing companies in the industry!
What You’ll Do:
- Lead the Finance area of the company reporting directly to the Board.
- Formulate and implement strategies to boost the company and make it more efficient.
- Perform analysis of trends, productivity and quality parameters. Identify issues and implement the changes and improvements needed to fix them.
- Manage the cash flow of the company.
- Identify opportunities for expansion and growth: future investments, M&A, lines of business, etc.
- Develop strategies for financial performance monitoring.
- Carry out the structure of reports, financial economic analysis and budgetary control.
- Manage and lead all teams in the area, getting involved in their development and hiring strategy.
- Lead the company's IPO process.
You Must Have:
- Marked level of attention to detail in daily work.
- Analytical capacity and proactivity.
- Previous experience in Management roles (ideally in service companies).
- Strong communication skills, negotiation and interpersonal relationships.
- Previous experience working with IT companies is a plus.
- IPO experience is a plus.
- Being a graduate of the career of National Public Accountant is a plus.
- Advanced English level.
BairesDev Offers:
- Excellent compensation plan, well above the market average.
- Possibility of remote work and flexible schedules.
- Training plans.
- Extensive possibilities for growth and professional development thanks to our mentoring system.
If you are interested in being part of a team composed of the best professionals and working 100% goal-oriented in an innovative environment, but with the structure and resources of a multinational market leader, do not hesitate to apply!
Educación mínima: Educación media C.H. / Técnica
Años de experiencia: 6
Idiomas: Inglés
Disponibilidad de viajar: No
Disponibilidad de cambio de residencia: No
Ejecutiva administrativa orientada a los negocios, sector sur de Antofagasta. Para ciudad de Antofagasta, cercano a colegio Internacional (AIS, sector Huáscar), importante inmobiliaria requiere señorita responsable, con buena atención a público, buena dicción, comprometida, amable, respetuosa, s...
Supervisor de Aseo Turno Rotativo, “Comuna San Bernardo- Sector Nos" Sus principales funciones serán: 1. Supervisar el correcto funcionamiento de sus áreas a cargo 2. Asegurar el buen resultado del servicio entregado 3. Comunicación directa con el cliente para mejoras operativas 4. Manejo...
¿Necesitas trabajo inmediato? ¡ésta es tu oportunidad! Empresa de suministro personal esta en la búsqueda de nuevos talentos para asistente digitador. si eres de las Comunas de Colina, Huechuraba, Conchalí, recoleta, indecencia y Quilicura. y tienes entre 30 y 45 años, ¡postula!. BENE...
Te invitamos a ser parte de nuestro equipo Wok Chile en nuestro nuevo local de Mall Plaza Norte. Nos dedicamos a la comida Tailandesa Asiática. Tu labor es desempeñarte como asistente o jefe de Local. Debes tener conocimiento básico de Office, Control de Inventario, manejo de personal, documentos...
Supervisor de Aseo Turno Rotativo (Mañana, Tarde y Noche), "Comuna Pudahuel – Sector ENEA” Sus principales funciones serán: 1. Supervisar el correcto funcionamiento de sus áreas a cargo 2. Asegurar el buen resultado del servicio entregado 3. Comunicación directa con el cliente para ...
SUPERVISOR DE TURNO - INDUSTRIAL PERFIL DEL CANDIDATO. Experiencia: En la supervisión de líneas de producción, preferentemente en sector metalúrgico o similar. Conocimientos técnicos: Procesos de producción y de equipos. Se valorará la experiencia en el manejo de maquinaria y tecnologías. Ha...
Cargo al que postula: Asistente área RRHH y Administración Resumen del cargo. Responsable de apoyar, de manera eficiente, en todas las tareas contempladas en los procesos relacionados con la gestión de administración y de los recursos humanos y relaciones laborales además de ayudar en los proce...
Empresa de Seguridad necesita Administrativo Contable. -Ingresar y digitar facturas a Software Contable RJC (similar a DEFONTANA) -Recepcionar y Contabilizar facturas emitidas por los proveedores -Estructuración de Contabilidad de Costos -Identificación de Centros de Costos Organizacionales -Ing...
En RSC EMPRESAS nos encontramos en búsqueda de los mejores EJECUTIVOS CALL CENTER PARA LOTA para trabajar en importante área bancaria. (PRESENCIAL) RENTA: Sueldo base más bonos por productividad. HORARIO: Disponibilidad para trabajar en turno rotativos y feriados. FUNCIONES: -Atención oport...
Importante empresa está en búsqueda de los mejores DIGITADORES para el sector de Lo Echevers en la comuna de Quilicura, para trabajar bajo las siguientes condiciones: Renta líquida: $520.000 + HH.EE Dirección del trabajo: Av. Central – Quilicura Turnos rotativos: (2 semanas día y 2 se...