BairesDev is proud to be one of the fastest-growing companies in Latin America and a welcoming, highly rated employer (Glassdoor Employee Score: 4.3). With more than 2,200 employees in 27 countries and world-class clients from start-ups to Fortune 500 companies, we’re only as strong as the multicultural teams at the heart of our business. BairesDev runs on talent. To consistently
deliver the highest quality solutions to our clients, we only hire the Top 1% of IT Talent and nurture their professional growth on exciting projects for companies like Google, Pinterest, and Udemy.
About the Role:
We are looking for a Business Development Operations Analyst to support our business development strategies. You will track and stabilize projects, remove roadblocks, anticipate the needs, and provide solutions for your team.
What You’ll Do:
- Perform searches to find Sales Channel’s & Company’s Contact Information.
- Execute, follow up, and evaluate sourcing campaigns.
- Design Templates for different campaigns.
- Upload new sales channels in CRM.
- Register new opportunities and initiatives for the whole department.
- Contact Sales Channel with job openings in their network.
You Must Have:
- 2+ years of experience in Data Entry roles.
- Practice knowledge of CRM.
- Experience in the IT industry (Desirable).
- Experience in Support roles. (Desirable).
- Advanced English level.
BairesDev Offers:
- 100% remote work.
- Flexible hours - make your own schedule!
- Diverse and multicultural work environment.
- Paid parental leave, vacation & holidays.
- Hardware setup for you to work from home.
- Excellent compensation — well above the market average.
- Extensive opportunities for growth and professional development thanks to our mentoring system.
At BairesDev, remote work is at our core. Enjoy the opportunity to have a dynamic lifestyle, better health, and wellness. Find renewed passion in your job, improve your productivity, and benefit from attractive growth opportunities for your career.
If you are interested in being part of a team composed of the best professionals and working 100% goal-oriented in an innovative environment, but with the structure and resources of a multinational market leader, do not hesitate to apply!
Educación mínima: Universitaria / I.P. / C.F.T.
Idiomas: Inglés
Conocimientos: Innovación, Tecnología, Ventas, Lean Software Development, Lean, Agile
Disponibilidad de viajar: No
Disponibilidad de cambio de residencia: No
Personas con discapacidad: Sí
Niu Foods cadena dedicada al rubro gastronómico de importante categoría. Se encuentra en la búsqueda de un Analista Contable Senior, para formar parte de su equipo. con los siguientes requisitos: - Formación: Titulado o Cursando último año de auditoría o Contador General Titulado. - Manejo de E...
Atención de central telefónica, comunicación al cliente de CBC · Recepción y despacho correspondencia. · Atención de clientes del CBC ante ausencia del Conserje. · Coordinación de reuniones tipo desayunos, almuerzos, coffee. · Compra de insumos del CBC (artícul...
Objetivo del cargo. Descripción de funciones. · Responsable principal por desempeñar todas las funciones de servicios de Concierge ofrecidos por el CBC. · Encargado de tramites personales clientes del Chirgwin Business Center. · Gestión de bodega. · Entrega de ...
Se requiere personal como conductor y lavador de vehículos en una importante rentadora de vehículos en la ciudad de Temuco. Cabe destacar que se requiere personal serio, comprometido y responsable. Porfavor enviar cv y consultas *No se reciben llamadas telefónicas*
Se solicita ejecutivo(a) de ventas para trabajo remoto. Jornada administrada por el propio trabajador(a). Se elabora contrato para Pago de honorarios fijos de $10.000 líquidos por cada cliente concretado, y que pague por su vía al menos el 60% del valor del servicio. Pago mensual contra boleta d...
Se requiere copero para restaurant de comida china ubicado en Antonio Varas 67, comuna de providencia a pasos de metro Manuel Montt L1. Requisitos: Persona pro activa, responsable e idealmente joven. Enviar su curriculum a nuestro whatsapp business o respondiendo a este anuncio de trabajo.
Se necesita asistente de bodega que opere maquinaria para Placacentro Austral, interesados enviar CV al correo indicando cargo al que postula
ANALISTA DE CONTROL DE GESTIÓN E INTELIGENCIA DE NEGOCIO RENTA: -. $1.060.000 bruto .- LIQ: 860.000 aprox. Red de clínicas, buscamos un analista de control de gestión y control comercial para desarrollar los informes necesarios y establecer mecanismos de eficiencia constante, asistiendo directa...
Importante empresa industrial con más de 30 años de presencia en Concepción y Santiago, ofrece trabajo para Contador Auditor para desempeñar el cargo de Analista Contable para sus operaciones en Concepción - Talcahuano Se requiere persona con experiencia comprobada en los procesos de Tesorería,...
Se ofrece puesto de trabajo para chófer de camión que opere minicargador bobcat, y que tenga EXPERIENCIA en el rubro de traslado de materiales de construcción y retiro de escombro Es requisito fundamental que este domiciliado en lampa